Dimarts a la Fresca 2026
Cicle d'espeleologia del Centre Excursionista de Terrassa
Dimarts, 30 juny del 2026
- Dimarts, 28 juliol del 2026
🕳️ El Dimarts a la Fresca 2026 és un cicle de sortides d'espeleologia organitzat per la Secció d'Investigacions Subterrànies del Centre Excursionista de Terrassa.
⭐ Programa:
📅 30 de juny · 20.00 h · Avenc de Can Torres · -19 m · Sant Llorenç del Munt📅 7 de juliol · 20.00 h · Avenc de l'Endaló · -21 m · Serra de l'Obac
📅 14 de juliol · 20.00 h · Avenc de la Codoleda · -32 m · Sant Llorenç del Munt
📅 21 de juliol · 20.00 h · Avenc dels Plans · -15 m · Serra de l'Obac
📅 28 de juliol · 20.00 h · Avenc de l'Alzina Teresa · -70 m · Serra de l'Obac
✨ Una proposta per a persones federades i amb experiència en espeleologia, amb sortides tècniques i sopar posterior.
🕳️ Cicle d'espeleologia dels dimarts al vespre.
📍 Lloc i hora de sortida: benzinera Q8, a les 20.00 h.
⚠️ Cal disposar de llicència federativa amb l'assegurança corresponent.
🥾 Activitat tècnica, no és una sortida senderista convencional.
ℹ️ Informació oficial: Centre Excursionista de Terrassa
📍 Lloc i hora de sortida: benzinera Q8, a les 20.00 h.
⚠️ Cal disposar de llicència federativa amb l'assegurança corresponent.
🥾 Activitat tècnica, no és una sortida senderista convencional.
ℹ️ Informació oficial: Centre Excursionista de Terrassa




